minblandning

Alla inlägg under januari 2013

Av minblandning - 12 januari 2013 20:43

Hej, nu har jag en ny header, jag är nöjd med den så inga elaka kommentarer. 

Använde bara Paint så därför har jag inte vridit något bild eller något liknande...


 


Jag har Sims årstider som ni kanske förstår och även Övernaturligt, det ser man på de gröna vingarna på en bild! (:


Jag fick Övernaturligt i julklapp av mormor och morfar och min syrra fick Årstider av dem, tack ännu en gång!


Jag tänkte börja med en serie som ska handla om en tjej som bor i ett gammalt hus, hon vill vara mordern och så men inte hennes föräldrar... 


De har en ända dator och den är gaaaammal...


Ja... Snart kommer ett inlägg om hur den är, dock har jag glömt att ta foto på hela huset... Oops..   


Ses så länge!


Två ramdom Sims bilder för att inlägget inte ska bli tråkigt! (:


   


//Me

Av minblandning - 12 januari 2013 20:38

Hej!


Jätte kul att du tog dig tid att kolla hit!


Detta är min nya blogg, har haft bloggen: galnamspare.bloggplatsen.se

Jag slutade på den för att jag ville ha en egen blogg, vi delade på den, jag och en i min förra klass, jag kallades Lucifer där... (:


Sen har jag haft: Minblandning.blogspot.se

orsaken till att jag inte grejar med den längre är att den har börjat krångla...


Dock kan jag inte länka med Google Chrome så ni får väl skriva in det själva i så fall.. (:


Så, men nu har jag denna. (:


//Me


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, här är en blogg om lite allt möjligt, Sims 3, MSP, pyssel och annat... Välkommen in!

Regler!

 

 

Okej, jag gillar INTE när ni gör reklam. Jag kollar INTE in på din blogg om du gör reklam här!

 

Skriv en kommentar till inlägget och skriv in din bloggadress, DÅ kollar jag din blogg...

 

Kändes synd att min aldra första kommentar var reklam... -.-

 

Elaka kommentarer är INTE tillåtet.

 

Tack för att du följer reglerna!

 

//Me

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om bloggen? (om du kollar in för första gången kanske du inte ska svara?)
 Jätte bra!
 Bra, blandat och så.
 Bra men för dålig uppdatering.
 Dålig.
 Jag ska nog gå till en annan blogg nu...

Mina Sims spel

Det står i den ordningen jag har fått/köpt dem. Snart kommer det fler för jag fyller år i februari!!!

 

Jag har nu SimCity 3000 (innan Sims kom), The Sims Double Deluxe (1:an), Sims 3, Sims 3 Kvällsnöjen, Sims 3 Destination Världen, Sims 3 Övernaturligt, Sims 3 Årstider.

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards