minblandning

Alla inlägg den 22 januari 2013

Av minblandning - 22 januari 2013 05:00

Tänkte berätta liet om när jag spelar... (Sry Fanta för att jag härmar dig.. :( fantasims3.bloggplatsen.se)



 Vilken färg på hår använder jag mest?

Svar: Hm... Rött eller brunt, typ aldrig blont. 


Vilken ålder brukar du göra simmar i?

Svar: Ungdom, helt klart! Men näst oftast (om man nu kan säga så ens... o.o) gör jag gamlingar, jag har respekt för gamlingar, ska inte färga mitt hår. Gamlingar ser så snälla och visa ut...   


Gör du dina gubbar eller använder du dem som redan finns?

Svar: Jag gör alltid egna... 


 


Vilken ögonfärg?
Svar: Mörkbruna nuför tiden... (:  Simmarna ser så söta ut då... 


Bygga hus eller använda ett som redan finns?

Svar: Jag bygger faktiskt nästan alltid mina egna.


Bygga eller inreda?

Svar: Helt klart inreda, suger på att bygga...   


Hur länge har du spelat?

Svar: Eeh... Spelade Sims 1 ibland med mamma när jag gick på dagis, men spelade aldrig själv då. Spelade aldtig "rejält" förrän sen något år sen...


Fuska eller inte?

Svar: Jag fuskar ofta, men det är faktiskt roligare att köra utan fusk. När jag gör sims-noveller fuskar jag... Mycket!


Vilken egenskap använder du mest?

Svar: Öum... Nu finns det ju 'Älskar kyla'  med årstider som jag brukar använda, annars använder jag bl.a klumpig, karismatisk


 


Vilket är ditt favorit Sims 3?

Svar: Jag trodde att Årstider skulle bli det men Övernaturligt tycker jag faktiskt är roligare (reccension kommer nog snart), man får massa fina kläder och hår, man kan bli älva, häxa, spöke m.m Man får en ny stad som är okej, inte så speciell dock... Ja, det finns lite till... (:


Bästa Sims låtarna?

Svar: De i Sims 1 är helt klart mina favvo, fina, klassiska... (:

Min äldsta kusin kan dem på piano!    Måste fråga om han kan lära mig!


Ja, det var väl det jag kom på! (:


//Me

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, här är en blogg om lite allt möjligt, Sims 3, MSP, pyssel och annat... Välkommen in!

Regler!

 

 

Okej, jag gillar INTE när ni gör reklam. Jag kollar INTE in på din blogg om du gör reklam här!

 

Skriv en kommentar till inlägget och skriv in din bloggadress, DÅ kollar jag din blogg...

 

Kändes synd att min aldra första kommentar var reklam... -.-

 

Elaka kommentarer är INTE tillåtet.

 

Tack för att du följer reglerna!

 

//Me

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om bloggen? (om du kollar in för första gången kanske du inte ska svara?)
 Jätte bra!
 Bra, blandat och så.
 Bra men för dålig uppdatering.
 Dålig.
 Jag ska nog gå till en annan blogg nu...

Mina Sims spel

Det står i den ordningen jag har fått/köpt dem. Snart kommer det fler för jag fyller år i februari!!!

 

Jag har nu SimCity 3000 (innan Sims kom), The Sims Double Deluxe (1:an), Sims 3, Sims 3 Kvällsnöjen, Sims 3 Destination Världen, Sims 3 Övernaturligt, Sims 3 Årstider.

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards