minblandning

Direktlänk till inlägg 3 maj 2013

Hotell

Av minblandning - 3 maj 2013 14:11

Japp, jag har byggt ett hotell i Sims 3 (hoppas det uppskattas). Jag har bara spelat på den familjen så därför har inget annat inlägg kommit.


Tänkte fixa 2 till byggskolor med 2 olika grejer jag upptäckte att ni kanske ville veta från när jag byggde hotellet.

Om ni undrar hur jag byggde en viss grej, kommentera. Jag svarar gärna.


Bilder:

                                                                     


Tre våningar, en hotellbyggnad, ett spa. 3 pooler + de i spa't, damm, blommor, fontän, resturangen på nedervåningen.


Vad tycker ni? Hade ni viljat tillbringa en vecka solsemester där? (Pst! Havet ligger jätte nära tomten)


//Me

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minblandning - 4 juni 2013 19:18


Onödigt inlägg egentligen...       //Me

Av minblandning - 31 maj 2013 16:22

Kolla bara på ärmarna, det andra blev rätt misslyckat... o.o Förlåt att det står Canson igenom, använde bara det blocket som underlag... //Me...

Av minblandning - 31 maj 2013 15:33

Tänkte bara visa en kanin jag gjorde på slöjden... Fick ta hem lite för att tova hemma eftersom det var sista lektionen innan skolavslutningen, konstigt, för första gången längtar jag inte alls till skolavslutningen... Vill inte att du sluta Sara, ko...

Av minblandning - 24 maj 2013 15:56

Hej, jag tänkte informera er om en sak; jag har skapat en ny blogg.   Gud vad proffesionell jag lät. :D Men jag har gjort en ny blogg, det innebär inte att jag slutar med denna, den nya handlar bara om att skriva noveller och sånt (somsagt, kan...

Presentation


Hej, här är en blogg om lite allt möjligt, Sims 3, MSP, pyssel och annat... Välkommen in!

Regler!

 

 

Okej, jag gillar INTE när ni gör reklam. Jag kollar INTE in på din blogg om du gör reklam här!

 

Skriv en kommentar till inlägget och skriv in din bloggadress, DÅ kollar jag din blogg...

 

Kändes synd att min aldra första kommentar var reklam... -.-

 

Elaka kommentarer är INTE tillåtet.

 

Tack för att du följer reglerna!

 

//Me

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om bloggen? (om du kollar in för första gången kanske du inte ska svara?)
 Jätte bra!
 Bra, blandat och så.
 Bra men för dålig uppdatering.
 Dålig.
 Jag ska nog gå till en annan blogg nu...

Mina Sims spel

Det står i den ordningen jag har fått/köpt dem. Snart kommer det fler för jag fyller år i februari!!!

 

Jag har nu SimCity 3000 (innan Sims kom), The Sims Double Deluxe (1:an), Sims 3, Sims 3 Kvällsnöjen, Sims 3 Destination Världen, Sims 3 Övernaturligt, Sims 3 Årstider.

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards