minblandning

Alla inlägg under februari 2013

Av minblandning - 16 februari 2013 20:04

Hej, hej!


För ett tag sen fick jag min andra SH (Speciella hälsning på MSP) och av samma person som förra gången, ingen mindre än Rosania... <3


Vi är bff's på MSP! (:

För er som nt vet, man kan ha 3 bff's på MSP.


Tack så jääätte jätte mkt!!!


 


SH kostar 15 diamanter (diamanter får man när man köper VIP eller vinner VIP i MSP's tävlingar) och därför får man sällan SH, jag har fått 2 st, bara 2 st. Men ändå, 2 st!!!


SH och diamanter har bara funnits på MSP i några månader...


Tack, tack, tack! (:


De sc jag fick använde jag till att köpa en animation där man åker snowboard. 


ÖS PÅ ROSANIA MED AUTOS... och sånt


//Me

MSP
Av minblandning - 16 februari 2013 15:15

Liten vinterbildbomb! (:


                           


Du har INGEN rätt att ta dessa bilder!

Take NOT my PIC!!!


//Me

Av minblandning - 16 februari 2013 12:57

Varför har Bloggplatsen ändrat så att man inte kan fixa sin Presentation?!


Om ngn vet hur man gör med denna urusla uppdateringen, så skriv en kommentar här tack!


Bilden jag VILL ha som profilbild:


 


TAR DU BILDEN ÄR DU DÖDENS!!!


//Me

Av minblandning - 16 februari 2013 12:50

Jo, nu har EA släppt beskrivning och sånt till Expantionpaketet Semesterparadis!


Alla simsbloggar verkar skriva om det nu... o.o


Men jag vill HA, HA, HA, HA, HA, HA!!!!   


Det verkar vara ett jätte kul expantionpaket (rätta mig om jag har fel)!


Läs om det här: http://thesims.com/sv_SE/the-sims-3-island-paradise


Ska byta Presentationsbild nu så ni är berädda på det! o.o


En bild på en svan jag tog för ett tag sen!

 


//Me

Av minblandning - 16 februari 2013 10:30

Ja, här kommer en sommarbildbomb oxå!


                     


Du har INGEN rätt att ta dessa bilder!!!

Don't take my PIC!

Av minblandning - 13 februari 2013 20:29

Här är en liten teckning jag ritade i förrigår till Alla <3 Dag... :)

//Me

Av minblandning - 13 februari 2013 17:27

Japp, nu fixade jag en liten ny Alla Hjärtans Dag header, hade tänkt att fixa bilden lite till (i Paint) men som vanligt började Paint krångla, typ 5:te gången... o.o


Så den är som den är hoppas att ni blir nöjda ändå!


Ska snart byta profilbild så ni är berädda på det!


Headern:


 


//Me


Av minblandning - 10 februari 2013 18:37

Jaa... Snart är det Alla <3 Dag... (: (Eller rättare sagt, alla <3's dag!)


På MSP håller jag på med en Alla <3 Dag film och så har jag fixat 2 små bilder till er.. (:


Förlåt för att jag är inne så sällan, men just i februari kommer jag inte ha så mkt tid till datan...


   


Tack för majj!


//Me





Presentation


Hej, här är en blogg om lite allt möjligt, Sims 3, MSP, pyssel och annat... Välkommen in!

Regler!

 

 

Okej, jag gillar INTE när ni gör reklam. Jag kollar INTE in på din blogg om du gör reklam här!

 

Skriv en kommentar till inlägget och skriv in din bloggadress, DÅ kollar jag din blogg...

 

Kändes synd att min aldra första kommentar var reklam... -.-

 

Elaka kommentarer är INTE tillåtet.

 

Tack för att du följer reglerna!

 

//Me

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om bloggen? (om du kollar in för första gången kanske du inte ska svara?)
 Jätte bra!
 Bra, blandat och så.
 Bra men för dålig uppdatering.
 Dålig.
 Jag ska nog gå till en annan blogg nu...

Mina Sims spel

Det står i den ordningen jag har fått/köpt dem. Snart kommer det fler för jag fyller år i februari!!!

 

Jag har nu SimCity 3000 (innan Sims kom), The Sims Double Deluxe (1:an), Sims 3, Sims 3 Kvällsnöjen, Sims 3 Destination Världen, Sims 3 Övernaturligt, Sims 3 Årstider.

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards