minblandning

Direktlänk till inlägg 29 januari 2013

Vad jag hållit på med...

Av minblandning - 29 januari 2013 17:38

Jag är så ledsen för att bloggen inte har haft någon uppdatering nu... Jag är jätte ledsen, förlåt.


Jag har haft några vänner från mitt första dagis under helgen och så, de visade mig massa grejer i Minecraft (som jag fick i december! :) så det har jag grejat med lite, sen har jag inte så lång tid hemma nu, ny skola och jag kommer hem mkt senare och lite så, snart kommer jag nog komma hem tidigt igen men inte än...


Sen har jag varit lite på MSP och grejat och helt enkelt grejat irl, tit mat, sett film, sovit...


Ja... Så är det...


En bild på regn i minecraft:


 


Och om man går in på MSP så finns det massa presenter utspridda som man får fame och sc av, jag hade ca 30 sc innan och har ca 330 sc nu.. (:


 



Ska ladda ner ngt hår från anubis360.blogspot.se (virusfritt, dock blir din dator överbelastad om du laddar ner för mkt!)


//Me

 
 
Fanny-Cecilia

Fanny-Cecilia

31 januari 2013 16:08

Åh förstår att du inte har haft tid. Jag blev medlem på msp igår och det är super kul.
PS. heter fannycecilia på msp.

http://simsplaneten.bloggplatsen.se

minblandning

1 februari 2013 15:48

Okej! :)

Jag heter Georgina01

Ska försöka att greja med bloggen, ska göra ett kort inlägg om när jag kommer bli aktiv igen... (:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minblandning - 4 juni 2013 19:18


Onödigt inlägg egentligen...       //Me

Av minblandning - 31 maj 2013 16:22

Kolla bara på ärmarna, det andra blev rätt misslyckat... o.o Förlåt att det står Canson igenom, använde bara det blocket som underlag... //Me...

Av minblandning - 31 maj 2013 15:33

Tänkte bara visa en kanin jag gjorde på slöjden... Fick ta hem lite för att tova hemma eftersom det var sista lektionen innan skolavslutningen, konstigt, för första gången längtar jag inte alls till skolavslutningen... Vill inte att du sluta Sara, ko...

Av minblandning - 24 maj 2013 15:56

Hej, jag tänkte informera er om en sak; jag har skapat en ny blogg.   Gud vad proffesionell jag lät. :D Men jag har gjort en ny blogg, det innebär inte att jag slutar med denna, den nya handlar bara om att skriva noveller och sånt (somsagt, kan...

Presentation


Hej, här är en blogg om lite allt möjligt, Sims 3, MSP, pyssel och annat... Välkommen in!

Regler!

 

 

Okej, jag gillar INTE när ni gör reklam. Jag kollar INTE in på din blogg om du gör reklam här!

 

Skriv en kommentar till inlägget och skriv in din bloggadress, DÅ kollar jag din blogg...

 

Kändes synd att min aldra första kommentar var reklam... -.-

 

Elaka kommentarer är INTE tillåtet.

 

Tack för att du följer reglerna!

 

//Me

Fråga mig

1 besvarad fråga

Sök i bloggen

Omröstning

Vad tycker du om bloggen? (om du kollar in för första gången kanske du inte ska svara?)
 Jätte bra!
 Bra, blandat och så.
 Bra men för dålig uppdatering.
 Dålig.
 Jag ska nog gå till en annan blogg nu...

Mina Sims spel

Det står i den ordningen jag har fått/köpt dem. Snart kommer det fler för jag fyller år i februari!!!

 

Jag har nu SimCity 3000 (innan Sims kom), The Sims Double Deluxe (1:an), Sims 3, Sims 3 Kvällsnöjen, Sims 3 Destination Världen, Sims 3 Övernaturligt, Sims 3 Årstider.

Gästboken!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards